05 Haziran 2007

YAYINDAYIZ: 'Tuzlu harf krakerler'

Evet sonunda ilk tarifimle http://www.oyalamakagidi.com/ 'da yayındayım. Tarife buradan ulaşabilirsiniz. Yorumlarınızı ve faydalı tavsiyelerinizi bekliyorum. Özellikle annelerden gelecek her türlü tavsiyeye ve tarifler sayfasında görmek istediklerinize ilişkin yorumlarınıza açığım.

Buradan da ilk tarifimizde harflerle yazdığım yazıdan kalan heceleri paylaşıyorum. İlki sanırım birinin çok hoşuna gidecektir ;)

İlki tü tü tü maşallah için:


İkincisi de ben ve kocişin baş harfleri:


11 yorum:

LaMa dedi ki...

Inanmiyoruuuuuuuuuum!!!!!
cook duygulandim, cook mes'ut oldum yani yani kelimeler kifayetsiz... Selen supersin ya!
Esinle senin krakerinden once yazmissin ya hele, daha bir onur duydum....
Tesekkur Tesekkur tesekkur....
bir deeeee 200 lama puani hediye!

Tuba dedi ki...

Selen'cigim, yayin hayatinda basarilar diliyorum.

Adsız dedi ki...

Selencim sen ne tatlı ne ince ne şeker bir şeysin..
Ben dün girdim oyalamakagidina, kurabiyenide gördüm. İnşallah birlikte çok güzel projelere imza atıp, tüm dünyadan, kocaman bir izleyen kitlesine sahip olursunuz.

canan kufer dedi ki...

selencigim,
harikasin, tam cocuklarin istedigi ve onlari mutlu eden seyler ile ugrasmissin. sera-mina ile denemek lazim, biz bu aralar yildiz corbadan sonra, harfli corbalara dadandik...
ellerine saglik,
sera-mina & canan

Minik Kus dedi ki...

Selen, tebrik ediyorum seni ve basarilar diliyorum :) Lama yazisi da cok guzel olmus :) Tu tu tu masallah...

Evcilik Lezzetler dedi ki...

Selen oyalama kağıdını pek sevdim ben :)) Hayırlı olsun yeni projen, henüz harflerle tanışmayan oğlumla beraber sayı kraker mi yapsam ki :))
Biz oğluşla beraber hamburger ekmekleriyle mutlu sandiviçler yapmayı da çok seviyoruz (zeytinden gözler domatesten ağız marul saçlar vs) aklındadır belki oyalama kağıdında görmek isteriz :))
Başarılarının katlanarak çoğalması dileğiyle..
Sevgiler...

Adsız dedi ki...

Canım,

Kurabiyelerin çok şeker görünüyor. Bence çocuklar için harika bir oyun...

Henüz anne olma cesaretim olmasa da özenmedim değil hani o minik elleriyle hamuru şekillendirmeye çalışan minik surata!

Elerrine sağlık Selencim hem anneleri hemde anne adaylarını heveslendirdin bence.

DENEYEN HERKESE AFİYET OLSUN!

GÖKÇE

Papatya dedi ki...

Tebrikler Selen!
Oyalama kagidini ziyaret ettim :)

Selen dedi ki...

Lamacım,
Ne demek efenim. Bir baktım ki harfler kendi kendine lama yazıyor :) Ben de dedim ki ilk tarifimi böyle tanıtıp bir de isim sahibine hediye edeyim...

Tubacım,
Çok teşekkürler. Tavsiyelerinize her zaman açığım. Senin de çocuklarla tecrübelerin çok ne de olsa.

Mügecim,
Amin canım. Esra ve benim de temennimiz bu. Ben destek ekipteyim zaten. Esra'nın sayesinde tüm bunlar.

Canancığım,
Sera-mina'nın bal parmaklarına da çok yakışır bu mayalı hamurla oynamak ve şekiller yapmak. Öpüyorum o parmakları..

Minik kuşum,
Lama bu tarifi denerse tükürüklü kraker olacak zaten :)

Burcucum,
Senden çok fikir alacağım desene.. Oğluşuna sevgiler

Gökçecim, canım,
E ne de olsa biz de anne adayıyız. Şimdiden tarifleri hazırlamak lazım :) Hepimize güzel bir arşiv olur umarım.

Adsız dedi ki...

Bu kadar destekleyici yorum yeter birazda eleştiri, kurabiye harfler ile öyle kısacık yazıları herkes yazar.Ben senden "HÜNERLİ BAYANLAR,SEN BİZİM HERŞEYİMİZSİN" yazısı bekliyorum. Hadi hadi tembellik yok :)))))

Selen dedi ki...

Papatyacığım,
Senin yorumunu nasıl atlamışım yahu. Senin de oyalama kağıdına tavsiyelerini beklerim canım.

Ay Müge alemsin vallahi,
Senin yazını da ayrı bir tarifte yazmak lazım, sana özel olsun değil mi? :)) öpüyorum