21 Ekim 2007

MİNİK ELLER MUTFAKTA - "TARİFLER"




Merhaba sevgili “minik eller mutfakta” katılımcıları ve takipçileri,
Bugün sizlerden gelen resimleri keyifle inceleyerek ve photoshop’ta özel çerçevelerine yerleştirerek, etkinlik tariflerimizi bir ahenk içinde sunmaya çalıştım. Beğenmenizi ümit ediyorum. Tariflere ulaşmak için ilgili resmin üzerine tıklamanız yeterli. Eğer isim, resim ya da linklerde bir hatam olduysa lütfen bana bildirin.

Tüm çocukların lokum ellerinden öperim. Umarım tarifler tüm anneler için faydalı olur ve yaratıcı fikirler verir, çocuklarınızla mutfağa girmenizi teşvik eder.Sizler güzel mamaların tadını çıkartadurun, ben tarifimi hazırlamaya gidiyorum…





































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































52 yorum:

NESRIN dedi ki...

Cok guzel olus ellerinize saglik.sevgilerimle

Burçin'in Denemeleri dedi ki...

Selen'ciğim,
Bu harika sunumun ve ev sahipliğin için çok çok teşekkür ediyorum. Böyle farklı ve mükemmel bir iş bekliyordum ben zaten açıkçası. Ben linki ve fotoğrafı o kadar acele ile gönderdim ki çocukların adını eklemeyi bile unutmuşum :))
Çok güzel olmuş, çok beğendim. Ellerine sağlık.
Sevgiler kocaman,

munevver dedi ki...

Selen, bu eller, çok güzel.
Bu etkinlik çok güzel.
Selen çok güzel.

Nane Limon.

NiNo dedi ki...

ayyyyyyyyyyy masallah ya katilim epey cok sanirim tek tek ugrasmissinellerine saglik canim hersey enfes gorunu\yor butun bloglari tek tek gezicez bugun herksin ellerine saglik seninde sevgiler gonderiyoruz cok coook uzaklardan ;)

Adsız dedi ki...

Hayatım bu ne kadar güzel bir sunum olmuş böyle...

Ellerine sağlıkkk

Özlem dedi ki...

Sevgili Selen,
Etkinliklerin sunumu son derece şık olmuş. Ellerine sağlık.
Herşey için teşekkürler.

Calisan Anne dedi ki...

Canım arkadaşım, gurur duydum seninle, harika bir etkinliğe ev sahipliği yaptın ve bence kitap olabilecek kadar güzel bir sonuç çıktı. Bunu Oyalama Kağıdına koymayı nasıl becersek? Ara beni boya beni. Çoook sevgiler,
Esra
PS: Tasarımlar olağanüstü, galiba sen en sonunda kendi web tasarım şirketini açacaksın...

Adsız dedi ki...

selencim süper olmuş ellerine sağlık.

munevver dedi ki...

Elleriyle makarna yiyen minik Selen'i sevsinler.

Nane Limon

esra(büyüleyenmutfak) dedi ki...

MERHABA
SEVGİLİ SELEN ÇOK BEĞENDİM HEM SUNUMUNU HEM ÇOCUKLARI HEM DE YAPILANLARI

ELLERİNE VE EMEĞİNE SAĞLIK

SEVGİLER

Ceylin ve Mert dedi ki...

Selenişkom,
Senin ve herkesin ellerine sağlık...Hersey cok güzel...Tarifler çok güzel...Sunum zaten harika, tam planlandığı gibi :)))
Burdan Ceyloma bir sürü tarif çıktı :)))
Çok öptümmmm canımcım...Sevgiler...Senemişko

GANNE dedi ki...

Selenciğim ya süper olmuş. Emeğine sağlık. Çerçevelere, uyuma, düzenlemeye bayıldım. Sana da bu yakışırdı. Elleriyle makarna yiyen Selen'in resmini büyütüp de baktım. Sendeki bu şirinelik (Müge'nin deyimiyle) çoçukluktan beri varmış.Süpersin ne diyeyim. Opuyorum :))))

Müge Hüner dedi ki...

Şirinecğim;
Bütün hafta sonu siteye girip durdum, niye yayınlamıyor tarifleri diye. Meğer sen bu muhteşem sunumu hazırlıyormuşsun. Tek kelime ile harika ve çok farklı olmuş. Bayıldım, ellerine sağlık. Zaten konu çok orjinal ve çok keyifli idi.Sunum da mükemmel olunca dört dörtlük oldu.
Tekrar ellerine sağlık.

~Semra Mutfakta~ dedi ki...

Selen'cim çok şık bir etkinlik oldu.Ellerine sağlık.Sunumun ise ayrı bir güzel.Nasıl yaptın acaba?Görüşmek dileğiyle..

İLKAY dedi ki...

Selenciğim merhaba,
Eğitimde olduuğm için kendi günlüğümle de ilgilenemedim....sana da uğrayamadım...
Ne güzel hazırlamışsın...özene bezene tüm tarifleri...
Ellerine sağlık...yüreğine sağlık...
Bu yorgunluğunun üzerine keşke sana şöyle bir kahve yapabilseydik....
Sevgilerimle,
İlkay

Muhterem'le Afiyetle dedi ki...

Merhaba Selen,

Seni tebrik etmek istiyorum,tam etkinlik konumuza uygun,cıvıl cıvıl bir düzenleme olmuş.

Bocuruk dedi ki...

Selen'ciğim,
Bugün çok rahatsızım, sabah işe gittim ve hemen geri döndüm. Bu saate kadar da yattım. Ama aklım da etkinlikte:) Ellerine sağlık ne kadar güzel düzenlemişsin gelen tarifleri. Bu güzel evsahipliğin için çok teşekkürler. Farklı ve keyifli bir etkinlik oldu.
Sevgilerimle...

Filiz Morkoç dedi ki...

Gerçekten sunumunuz süper olmuş, elinize sağlık ve teşekkürler.

Nukhet dedi ki...

Selencim

Bu bugune kadar gordugum en guzel etkinlik sunumuydu. Aman diger arkadaslar darilmasinlar da. Cok ugrasmissin ama inan degmis. Tam da bu minik eller gibi civil civil olmus. Aslinda bu etkinlik tam da Ezgi ile bana goreydi ama Turkiyeden yeni geldik ve etkinlikten yeni haberim oldu. Ee katilmaya da firsat olmadi elbette. Cok cok tebrikler canim.Sevgiler

Naşide Dönmez dedi ki...

çok güzel bir etkilikti ellerinize sağlık.bu bir yarışma olsaydı yılın etkinlik sunumu bu olurdu herhalde.sevgiler.naşide

Adsız dedi ki...

Selen'cim herşey çok güzel. Sunumun harika.Ellerine sağlık. Kolaylıklar...

banu kırmızıgül dedi ki...

etkinlik ve sunum çok guzel. ellerinize sağlık. banu gökşin yazarsanız cok sevinirim. sevgiler..

Tijen dedi ki...

Selen'ciğim,
Ne diyeceğimi bilemiyorum. Bu pamuk ellerin hepsini teker teker öpmeli. Onların varolduğu bir dünyaya gülümsemekten başka ne yapılabilir ki? Ellerine sağlık canım. Sen çok özel bir kadınsın. Dileğim hep kıymetini bilen insanlarla karşılaşman.

ayseyaman dedi ki...

Selencim hangi resme, hangi minik ele saldıracağımı şaşırdım, herşey çok cici olmuş, güzel yüreğine fikrine saglık, harikasin yaa!
Yukarıda da arkadaşlar söylenecek herşeyi söylemişler...:)

Seni ve tüm minik elleri öpüyorum...
sevgiler
vee tekrar teşekkürlerr..:)

Adsız dedi ki...

çokşeker hepside malesef ben kaçırdım inşallah bir dahakine

Nalan Kaplan dedi ki...

Selencim tariflerde,sunumunda çok güzel.Mailim sana ulaştımı acaba ?

Minik Kus dedi ki...

Seleeeeen, harikasin! Tek kelimeyle super olmus bu sunum super!!!! Ellerine, gozlerine ve aklina saglik :)

Kevser - Elda'nin Annesi dedi ki...

Selen'cim, tüm emegi gecenlerin ellerine ve emegine saglik, tabii bu arada isin fazlasi sana düstü ama gercekten cok faydali ve bir o kadar da güzel bir etkinlik konusu oldu. Simdi ben teker teker tarifleri incelemeye gidiyorum ve tekrar bu güzel calisman icin sana tesekkür ediyorum arkadasim.

Soguk bir Alman'yadan sicacik sevgilerimle..hoscakal canim..

Adsız dedi ki...

Çok güzel bir etkinlik ve sunumun harika.Emeğine sağlık.Sevgiler

www.annemmutfakta.blogcu.com

Cafe Gusto dedi ki...

Selenciğim harika bir çalışma olmuş ellerine sağlık..
sevgiler...

Saliha dedi ki...

canım cok guzel bır calısma olmus..ellerıne saglık tekrar tekrar baktım hepsıne...cok sekerler bu mınıkler ya....

Adsız dedi ki...

slm canım...

ellerine sağlık..harika olmuş....

yoruldun ama değdi....

Nilay Cinisli dedi ki...

Sevgili Selenciğim,
Böyle güzel ve sıcacık bir konu da bizleri ağırladığın için teşekkür ederim..Sunumun da çok güzel olmuş.Emeğine ve yüreğine sağlık.izninle seni linklerime ekliyorum.Sevgiler

anne ve cocuk dedi ki...

bayıldım bu etkinlige....hepsi cok ama cok tatlı...

canan kufer dedi ki...

selencigim,
ancak senden bu kadar sicacik, bu kadar sevimli bir fikir gelebilirdi. sunumun harika, senin gibi tatli, senin gibi ferahlatici. ellerine, yüregine, aklina saglik. seni kocaaaaaaammmmmaaaaaaaaaaaan öpüyoruz,
sera-mina & canan

yaban mersini dedi ki...

selen..cnm..harika bir sunum..gerçekten de bugüne kadar denenmemiş orjinal bir şey yapmıssın.ne kadar ugraştığnı tahmin edebiliyorum.ellerine sağlık.slmlar.

Bir Anne dedi ki...

Cok anlamli bir dusunce sonunda ortaya cikmis, cok cok ozel bir etkinlik. Zaten anneler, icinde evlatlarinin oldugu her olaya daha bir ozenle yaklasirlar. Icinde yavrularin oldugu her etkinlik de zaten onlarin samimiyeti sebebi ile mukemmel sonuc verir.
Tebrikler ve tesekkurler, once ev sahibemize, sonra butun guzel ellere...

serinmavi dedi ki...

Tebrik ediyorum canım....
Çok şirin bir etkinlik oldu.

Emeğine sağlık,etkinliğe katılan tüm minik elleri öpüyorum.....

Adsız dedi ki...

merhaba selen,

henuz bir blog sahibi değilim ama etkinlikleri çok yakından takip ediyorum. gerçekten hiç böylesini görmemiştim. logo çok güzel, çerçeveler çok güzel, renk uyumu harika, herşey bir düzen içinde, en önemlisi de logo ve çercevelerin takım oluşu, hepsi bir ahenk içinde...gercekten ellerine saglik, cok iyi dusunmussun...sanırım blog sahibi oldugumda, bu logo ve cerceveleri nasıl yaptıgını anlatmanı rica edeceğim :) daha tariflere bakamadım, hemen yorumumu yazmak istedim...katılım da çok fazla...gorusmek uzere

Selen dedi ki...

Öncelikle herkese güzel yorumları için çooooook teşekkürler. Beğenmenize o kadar sevindim ki tüm yorgunluğum uçtu gitti. Hepinizi ayrı ayrı öpüyorum...

Semracım,
Tüm çerçeveleri photoshop'ta yaptım.

İlkaycığım,
Kahve fikri çok güzel. Çok naziksiniz şekerim :)

Nükhetciğim,
Keşke siz de katılabilseydiniz. Aslında sizi de kızıcığının babaya yaptığı pasta ile katabilirmişiz etkinliğe..

Banucuğum,
Hemmen düzelttim ;) Kusura bakma mail adresinden öyle yazmıştım. Halbuki sen Banu Gökşin yazmışsın, kör ben :)

Tijencim,
Çok şekersin.

Ayşem yamanım,
Asıl ben sana teşekkür ederim...

Nalancım,
Mailin geldi ve seni de ekledim :)

LaMa dedi ki...

Tatlicim,
hem bu sirin etkinlik icin hem de resimleri sirin sunumun icin tesekkur ederiz:) Ellerine saglik

mutfaközlemi dedi ki...

ellerinize yüreğinize sağlık nasıl uğraş verdiniz bizler ve minikler için..sağolun...

aaa buarada tüm minik ellerin ellerine sağlık :D

özlem dinçer
zeynep şevval'in annesi :)

Ceylan dedi ki...

Bence bu güne kadar ki en güzel etkinilik bu oldu!! Tabii hepizimin en önemli ilgi alanı ve patronları hakkında yapınca... Selen senin de sunumun ne kadar güzel olmuş, bak bak doyamadım, ellerine sağlık! Geç kalan şaşkını da eklediğin için teşekkürler :))

Ben şimdi minik elleri gezeceğim biraz, ne kadar zevkli şeyler !

aslı varmış, aslı yokmuş dedi ki...

Ellerine sağlık çok güzel bir etkinlik oldu. Sunum da tam çocuklara hitap etmiş. Çerçeve fikri süperrr. Emeğin için teşekkürler.Sevgiler...

MorKoyun dedi ki...

Mukemmel:) Fikir de hamurlu kucuk parmaklar kadar guzel:)

Adsız dedi ki...

Selenciğimm, muhteşem bir fikir, çok güzel çok...

zehra dedi ki...

super olmus ellerıne saglık cok ıyı bır fıkır bu boyle

ab-ı hayat dedi ki...

Merhaba Selen,

Ellerine sağlık harika bir etkinlik oldu,çok güzel bir ev sahipliği yaptın bizlere.Sunumların çok güzel ve özenle hazırlanmış olduğu hemen belli oluyor.Kattığın güzellikler için teşekkürler tüm minikler adına.


sevgiyle kal...

Esra dedi ki...

Selencigim, harika bir fikir, harika tarifler, harika bir sunum. Seni kutlarim arkadasim. Ellerine saglik... simdiye kadar gordugum en orijinal etkinlik oldu bu.
Sevgiler
Esra

zehra dedi ki...

CUMHUR�YET BAYRAMIMIZ KUTLU OLSUN,MUTLU HAFTALAR,SEVG�LER�MLE

zehra dedi ki...

mutlu hafta sonlar� :)

Adsız dedi ki...

merhaba hem eğlenceli hem de eğitici bie etkinlikl gibi ..
sunum harikule de gözüküyor
ellerine sağlık..