09 Şubat 2007

Kabak Dolması





Bu kabaklar çok şirin ve değişik geliyor bana :). İlk denememde dolması güzel olmuştu o yüzden bu sefer sizinle de paylaşmak istedim. Yapılışı aynı diğer dolmalar gibi.



......................................................
...................................................................
Malzemeler:
Küçük bir kase dolusu (1 avuç dolusu) kıyma,
1 küçük soğan - kıyılmış,
yarım demet dereotu - kıyılmış,
1 domates rendesi,
3-4 taze soğan - doğranmış
tuz, karabiber

Yapılışı:
Malzemeleri harmanlayın. Kabakları yıkayın ve tepesini şapka şeklinde kesip içlerini oyun. Karıştırdığınız malzemeyi içine doldurun. Şapkaları kapatıp tencereye dizin. Üzerine 1 kase su - 1 kaşık salça karışımını dökün ve pişirin.


Ben artan kabak içini ve kıymalı malzemeyi karıştırıp ayrıca pişirdim. Yoğurtla yiyorum. Siz de benim gibi artan malzemeleri atmaktan yana değilseniz, deneyin derim.

MySpace

Hiç yorum yok: