01 Mart 2007

Zeytinyağlı Enginar


Bu da yine dün akşam düdüklü yardımıyla toplam 10 dakikada pişirilmiş bir yemektir :)
10 dakikanın 7 dakikası maydanoz ve taze soğan doğramakla, 2 dakikası kaynama ve ardından düdüğün çıkmasıyla, 1 dakika da pişmesiyle geçmiştir. Hatta ben tesadüf dün akşam karnabahar da haşladığımdan ondan çıkan yaprakları da bu yemege doğradım. Yeşillikleri düdüklünün tabanına yaydım, üzerine enginarları dizdim, 1 avuç pirinç serptim, tuzunu-zeytinyağını ayarladım ve en son yarım su bardağı suyla domates suyunu karıştırıp üzerine gezdirdim. Enginarları sonbaharda migrostan paker paket alıp buzluğa atmıştım. Suyuyla dondurduğum için erimesini beklemem gerekti bir süre.

Çok pratik, lezzetli, bol yeşilli ve hoş görünümlü bir yemek oldu. Tabi enginar sevene :)
Afiyet olsun.

Hiç yorum yok: