20 Aralık 2006

Sevdiğim objeler

Haftasonu kuzenimle beraber Kapalı çarşıdaydık. Teyzoşumun bana yılbaşı hediyesi olarak aldığı ibriğe takım olarak alem almak istiyordum. Daha önce tesadüfen gördüğüm Tombak isminde bakır ürünler satan mağazayı uzun uğraşlardan sonra tekrar bukabildik. Ne zaman kapalı çarşıya gitsem her sokak aynı görünüyor bana. Bu sebeple de yerini hatırlamak bir hayli zor oldu.
Bir alem, bir maşallah ve bir de şamdan aldım. Şamdanım lale zamanını temsil ediyor. Henüz uygun güzellikte bir mum bulamadım o yüzden şu anda mumsuz duruyor. Aslında bu objelere alem dendiğini ben de geçtiğimiz yaz kına gecemde dekorasyonu yapan Aydan hanımdan öğrendim. Çok osmanlı ve çok dekoratif bulduğumdan da evime hemen aldım. Siz de beğendiyseniz adres belli... Sevgiler




MySpace

Hiç yorum yok: