26 Aralık 2006

Pastacı'nın çikolata kaplı truff tarifi

Haftasonu, annem ve babam bizi ziyarete geleceği için Burcu Gençoğlu'nun çikolata kaplı truff tarifini denedim (http://pastaci.blogspot.com/2006/10/bayram-iin-ikolata-kapli-truff-yapalim.html) . Geçen hafta kuzenimle Eminönü turumuz esnasında Burcu hanımın bahsettiği yerlerden kutu, truff altı kağıtları ve kuvertürleri temin etmiştim. Daha sonra heybe torba şeklinde kapalı çarşıya gidip Alem'lerimi almıştık.
Pastacı'nın sayfasında adresler mevcut, fakat ben buradan da malzemeleri bulabileceğiniz adresleri vermek istiyorum.




1) KAHVE DÜNYASI Kabataş (Kuvertürleri buradan istediğiniz miktarda alabilirsiniz. Aralık ayı ortası itibariyle kg'ı 12 YTL idi)
Meclis-i Mebusan Cad. Tütün Han. No:167
Kabataş/İstanbul
Tel: 0212 293 12 06
2) FERMO GIDA TİCARET PASTANE İHT.MAD.PAZ.A.Ş. (Binbir çeşit pasta malzemeleri ve truff altı kağıtları burada) (http://pastaci.blogspot.com/2006/11/eminn-fermo.html)
Asmaaltı Büyükbaş Sk. No.11 34460 Eminönü - İSTANBUL
Tel: ( 0212 ) 522 45 90 - 522 85 74514 02 88 ( 3 hat )
3) BİLGİÇLER TİCARET (Renk renk kutu ve kurdelalar burada)
Fermo Gıda'nın yanında

3 sene önce yüksek lisansım esnasında Amerika'da Hershey's çikolata fabrikasını gezme şansım olmuştu. Çok tatlısever biri olmadığım halde dev kazanlardaki erimiş çikolataları görünce ağzım sulanmış ve keşke bunu yapmayı bilsem diye düşünmüştüm. Şimdi ise küçük çapta da olsa çikolata eritmenin, truff yapmanın ve yerken arada atıştırmanın tadına vardım. Yapımı biraz zaman alıyor fakat zor değil. Kime hediye etsem çok mutlu oldu. Tabiki çikolata yemenin verdiği mutlulukla da birleşince "Mmmmhh, nasıl yaptın tarifini versene" sözleri kaçınılmazdı. Teşekkürler pastacı :)

Not: Ben kek olarak sacher yerine Eti'nin kakaolu "Paykek"ini kullandım.


MySpace

Hiç yorum yok: