26 Kasım 2007

Kevgir Aralık sayısı Esra için geliyor...


Biliyorsunuz ki üç gün önce hepimiz sevgili Esra ile vedalaştık. Esra’nın Zerrin ile birlikte hazırladığı, tariflerinin dışında bize en güzel hediyesi Kevgir dergisi oldu. Kevgir Aralık sayısına kavuşmamıza da sayılı gün kaldı. Zerrin’in önerisiyle biz de istedik ki bu yeni sayı Esra’ya hediye gelsin. Onun sevdiği yemekler, onun kendi tarifleri bizim uygulamalarımız ile yeni sayıda yer alsın. Hüzünlü, mutsuz yazılar değil, mutlu, güzel anılarla dolu eğlenceli bir sayı olsun, Esra’yı gülümsetelim ve sevindirelim. Düşünün ki bu ona bir veda değil sürpriz hoş geldin hediyesi. Esra ile tanışmanızdan, komik anılarınızdan, yorumlaşmalarınızdan, paylaştıklarınızdan bahsedin. Fazla bir paylaşımınız olmadıysa da tarifini o kadar lezzetli pişirin ki anısız da olsa ondan bir aferin kapın.

Önümüzde sadece 2 gün var. Bu iki gün içinde aşağıdaki listeden seçeceğiniz yemeği pişirip fotoğrafını da çekerek yazınızla birlikte “esraicin@gmail.com” adresine mail atın. Listedeki her kategoriden seçim yapabilirsiniz. Tariflere ulaşmak için başlıklara tıklayabilirsiniz.

Sizden tek ricam seçim yapınca yorum ile tercihinizi iletmeniz. İKİ seçim yapın ki biri sizden önce davrandıysa ikinci tercihiniz size verilsin. Yarın sabah 09.00 itibariyle kişiler ve yemekler listesi hazır olacak. Tarif ve fotoğrafları mail atmak için de son gün ve saat de 29.11.2007 Perşembe akşam saat 21.00. Bu tarihten sonra gelecek mailler maalesef kabul edilmeyecek.

Lütfen yandaki banner’ı sayfanıza koyarak herkesi bu faaliyetten haberdar edin ve detaylar için banner’a tıklamalarını rica edin.

Haydi! Esra’ya yüreğindeki kocaman sevgisine layık olduğumuzu gösterelim.

ÇORBALAR
1) Yayla çorbası

ANA YEMEKLER
1) Kuzu tandır
2) Kuzu haşlama
3) Hamburger
4) Biber dolması
5) Kabak dolması
6) Lahana Sarması
7) Yoğurtlu Köfte
8) Hasanpaşa köftesi
9) Fırında karışık kızartma
10) Paşa kebabı
11) Poşette tavuk ve peynirli makarna
12) Yufkada tavuk
13) Patatesli tavuk
14) Mantarlı tavuk
15) Kıymalı patlıcan
16) İçli köfte
17) Karnıyarık
18) Tavuk köfte ve patates püresi
19) Köfte çeliği
20) Köfte kebabı
21) Poşette köfte
22) Et sote
23) Shoarma
24) Rulo köfte
25) Poşette tavuk
26) Kıymalı patlıcan
27) Tavuk pane
28) Patlıcan Kebabı

SALATALAR
1) Basit kumpir

MAKARNALAR
1) Tavuklu makarna
2) Köfte ve makarna
3) Kıymalı makarna

PİLAVLAR
1) Bulgur pilavı ve cacık
2) Tavuklu erişte pilavı
3) Bulgur pilavı
4) Tavuklu pilav

BÖREKLER
1) Kıymalı patatesli börek
2) Kol böreği
3) Peynirli kızartma börek
4) Etli börek
5) Köfteli börek
6) Rulo börek
7) Bohça böreği
8) Sultan kebabı (böreği)
9) Tandır böreği (gözleme)
10) Rulo patatesli börek

EKMEKLER
1) Brioche (Fransız ekmeği)

HAMUR İŞLERİ
1) Peynirli pamuk poğaça
2) Trabzon kıymalısı
3) Şekerpare
4) Hazır yufkadan baklava
5) Minik pizza
6) Minik kıymalı pide
7) Et burger
8) Açma
9) Krep parizyen
10) Pizza
11) Zeytinli Rulo
12) Patates mücver
13) Mayalı poğaça
14) Haşhaşlı çörek
1) Cevizli ve üzümlü kek
2) Browni muffin
3) Pudingli, meyveli ve damla çikolatalı kek
4) Peynirli ve Zeytinli muffin
5) Muzlu muffin
6) Çikolatalı ve kremalı muffin
7) Browni
8) Kekstra
9) Fındıklı ve çikolatalı muffin
10) Sucuklu muffin
11) Reçelli kek
12) Zeytinli muffin
13) Cheesecake, prens ve prenses
14) Krem karamelli kek
15) Muçari
16) Kuru meyveli muffin
17) Çikolatalı muffin
18) Zeytinli ve kurutulmuş domatesli kek
19) Kayısılı kek
20) Kremole tart
21) Kirazlı muffin
22) Çilekli kek

KURABİYELER
1) Fındıklı kurabiye
2) Elmalı tart
3) Fındık ezmeli kurabiye
4) Fındıklı tartoletler
5) Marmelatlı kurabiye

PASTALAR
1) Çikolatalı yaban mersinli pasta
2) Elmalı pasta
3) Çikolata Muslu tart
4) Çikolatalı pasta
5) Cheesecake
6) Şeker hamurlu pasta
7) Çikolatalı parfe
8) Yaş pasta
9) Basit elmalı pasta
10) Muzlu ve çikolata soslu yaş pasta
11) Kremalı ıslak kek

139 yorum:

Leziz Sofralar dedi ki...

Selencim bende yazini kopya yapiyorum sitemde yayinlamak ve duyurmak icin,ve hemen hazirliklara basliyorum sevgiler...

SOFRAOZLEMİ dedi ki...

yayla çorbası ve hasanpaşa köfte yapabilirim..hemen haber bekliyorum...herşey esra için...

Adsız dedi ki...

bu güzel oldu herkes ulaşabilecek canım ben 11 numaralı reçelli keki yapıyorum akşam kimselere verme yerimi

Leziz Sofralar dedi ki...

Selen'cim ben yemeklerin arasinda biber dolmasi ve cikolatali muslu tarti sectim onlari hazirlayacagim canim sevgiler...

Adsız dedi ki...

Canım harika bir düşünce...Ne mutlu Esra'ya.....hepiniz sağolun...

ben alınmadıysa çikolatalı parfeyi yapmak istiyorum Selenciğimmm

Adsız dedi ki...

canım ikinci tercihimde zeytinli muffin....artık hanggisi kısmetse...

Evcilik Lezzetler dedi ki...

Selencim elmalı pastaya talibim ben de
Harika birşey planlamışsınız
Yüreğinize sağlık...

Müge Hüner dedi ki...

selen;
patates mücverini alıyorum ben.

Yaren dedi ki...

Cok güzel düsünmüsünüz tebrik ediyorum.Bende seve seve katilirim.Bir sorum olcakti,tam olarak anlayamadim.Sectiklerimi yapmadan önce bildirmem gerekiyor demi? bildirmem gerekiyorsa nasil ve nereye yazmam lazim.Bana yardimci olursan sevinirim.Ben bir secenek yaptim ikinci yedek secenegimde oldu.Simdiden tesekürler.

Yaren dedi ki...

ben kiymali kiymali makarna ,ikinci tercihim kolay kumpir.Tesekürler

Ayşegül dedi ki...

Selen merhaba, bu vesileyle tan�yoruz san�r�m..umar�k bundan sonra daha g�zel g�nlerde kar��la��r�z..
Zerrin'in �nerisiyle yaz�na sayfamdan link verdim ve yay�nlad�m yaz�n� izninle..

�ok g�zel bir yaz� olmu� ve ben de sab�rs�zlan�yorum esrac�m�n sevdi�i yeme�i yeme�i yapmak i�in.. Ben kek ve muffinler ba�l�ndan 4) Peynirli ve Zeytinli muffin' i se�tim bo�sa...

tekrar g�r�mek �zere..
sevgiler..

Ayşegül dedi ki...

İkinci tercihimi yazmayı unutmuşum, elmalı tart.. teşekküerler şimdiden..

banu kırmızıgül dedi ki...

canım çok iyi dusunmussunuz. esram nur içinde yat.
ben Browni muffin ve fındıklı kurabiye tercihim. hemen mutfağa giriyorum. sevgiler..

banu kırmızıgül dedi ki...

canım ben her iki tercih ettiğim tarifi yapsam sorun olmaz demi. cok sevinirim..

Hülya dedi ki...

Bulgur Pilavı ve cacık ilk tercihim.2.tercihimse Patates Mücveri....

Çok iyi düşünmüşsünüz.Kolaylıklar diliyorum...

NiNo dedi ki...

selencim ben hashasli corek yapacagim olurmu ? okey varmi harika olacak inaniyorum

Adsız dedi ki...

Merhaba,böyle güzel düsündügünüz icin sizi kutluyorum.Ben de seve seve Esra'nin sevdigi yemeklerden yapmak isterim.Benim tercihlerim,ilki cikolatali muffin,ikincisi de mayali pogaca.Hangisi olursa yapmaya hazirim.Görüsmek üzere.

Unknown dedi ki...

selam arkadaşım bende esra için şekerpare yapıyorum yarın duasında ikram edicem inşaallah bildirmek istedim resmini yollarım sevgiylekal allah razı olsun

ç e r k e z k ı z ı dedi ki...

SELEN 'CİM
BEN DE Brioche (Fransız ekmeği) YAPMAK İSTİYORUM SEVGİLİ ESRA İÇİN.

dogada.blogspot.ru dedi ki...

bende tandır böreği ( gözleme) yapmak istiyorum sizce uygunmu

Kevser - Elda'nin Annesi dedi ki...

Selam Selen'cim,
tabii ki bende hemen canla basla bir secimde bulundum, hazirlamak istedigim tarifler ise sunlar:
1. Secenegim: Firinda karisik kizartma.
2. Secenegim: Köfte kebabi.

Sana ve ekibine kolay gelsin canim. Cok güzel olacak bundan eminim.

Sevgiler

Adsız dedi ki...

selen cım, bende patateslı tavuk ve tavuklu pılavı yapmak ısterım.. yada mantarlı tavuk...

Adsız dedi ki...

Merhaba ben Tandır Böreği(GÖZLEME ) yapmak istiyorum.Hemen haber verebilirseniz bugün yapmak istiyorum.Kolay gelsin

www.annemmutfakta.blogcu.com

Adsız dedi ki...

Merhaba gözlemeyi almak isteyen başka arkadaş varmış.Ben kremalı ıslak kek yapabilirim.Onaylıyorsanız haber verebilirmisiniz.Teşekkürler

www.annemmutfakta.blogcu.com

Betül İnce dedi ki...

Merhaba,

Bende tavuklu makarna veya cevizli-üzümlü kek yapmak isterim.
Betül-yemekkutusu

Damak Tadı dedi ki...

Bohça böreği ve kıymalı pideye bende talibim Selen'ciğim.

Aybike Ceylan dedi ki...

Selen'cigim,
Cok guzel dusunmussunuz, tebrik ediyorum.
Bende listeden bulgur pilavi ve kol boregini sectim, baska yardima ihtiyaciniz olursa not atman yeterli, elimden geleni yapmaya calisirim. Sevgiler.

*Ra dedi ki...

Selenciğim ben de ne yapsam diye buradaydım zaten, senin mesajını aldım. kek ve muffinlerden 15.sıradaki Muçari ya da 6.sıradaki rulo böreği yapmak niyetim. Sevgilerimle.

Adsız dedi ki...

Selen'cim iyiki haber verdin canım Allah rağmet eğlesin bana da Alacarte Nesli iletmişti nasıl üzüldük ya toprağı ol olsun bravo size eminim melek olduğu için görecek ve hissedecek :(

zehra dedi ki...

mutlu haftallar
oncel�kle hemen bel�rtel�m cuman�n gelmes�ne
(bu gunude saymazsak) 4 gun kald�
bu gunun en guzel haberler�ho�cakal�n

Aybike Ceylan dedi ki...

Selen'cigim,
Kol boregi icin hazir yufka gerekiyormus, burada bulmam zor o yuzden gene bulgur pilavi ve kayisili keki sectim.
Sevgiler

Adsız dedi ki...

rkadaslar bende esranin yemeklerinden almak isterim musade ederseniz bende rulo kofteyi aldim eyer baskasi onu almiisa ben yorumlarin hepsini okuyamadim bana ne duserse kim neyi almamissa onada raziyim bu arada hep flikkerden gidip gidip onun yemeklerine bakiyorum cok uzgunum gercekten..
http://www.flickr.com/photos/esop/
esranin flikker adresi..

gülriz dedi ki...

Selencim, kurabiyeler başlığının 3. kurabiyesi olan "fındık ezmeli kurabiyeler"i seçtim. Şu ana kadar kimse almamış; yine de yapmak için yarın sabahı bekleyeceğim. Kocaman sevgiler

Hülya YILMAZ dedi ki...

Selen'cim, ben de kuru meyveli muffin ve yoğurtlu köfte yaparım...
Böyle bir uygulama da beni çok duygulandırdı. Sağolasın...

Muhterem'le Afiyetle dedi ki...

Merhaba Selen,
Bütün yorumlara baktım ve alınmadıysa kek ve muffinler kategorisinde ki;
5.sırada ki muzlu muffin,
9. sırada ki fındıklı ve çikolatalı muffin tariflerinden birisini ben yapmak istiyorum.
Şimdiden kolay gelsin.
Banneri hemen sayfama ekliyorum.

canan kufer dedi ki...

güzel kalbli arkadasim benim...tabiiki bende seve seve katiliyorum.

ben
1. cikolatali muffin (nr. 17) ve alternatif olarak
2. zeytinli ve kurutulmus domatesli kek'e (nr. 18)

karar verdim.

herhangi birsey yapabilirsem lütfen bildir. cok öptüm,
canan

Ferah Gülşen dedi ki...

Harika. Esra icin birlik olmak ve kevgirin bu sayisinda hekesin emegi olmasi cok hos. Ben o kotu haberi aldığımda yani cuma günü bir çikolatalı yaş pasta yapıyordum ve o pastayı o moralle zor bitirdim. eger kabul gorurseniz ben o pastayla katılmak istiyorum. Ama yok yeni bisey yapılsın derseniz mini elmalı tartlar olabilir. Ya da her ikiside olur. Hepimize kolay gelsin.

umran dedi ki...

Sevgili selen,
Bende pizza yada etburger'e talibim.
Ne guzel Herkes elele;)

DİDEM ÖZCAN dedi ki...

merhaba, pastalila da gördüm kevgir özeli. Esra için ben de birşeyler yapmak isterim eğer uygunsa, fındık ezmeli kurabiye ve brownie muffin yapabilirim. sizden haber bekliyorum.

Adsız dedi ki...

esrayla hep yaptığımız domates soslu makarna yapmak istiyorum ama esranın tariflerinde yer almıyor.Mümkün müdür acaba?

DİDEM ÖZCAN dedi ki...

şimdi gördüm, brnim istediklerimin talipleri var galiba kuru meyveli muffin de olabilir. sevgiler...

Tuba dedi ki...

Ben de Trabzon kiymalisi ve tavuklu pilavla katilmak istiyorum.

Adsız dedi ki...

Basit elmalı pasta

Burçin'in Denemeleri dedi ki...

Selen'ciğim,
Dikkatimi çekmedi sanırım alınmamış. Kayısılı kek ya da krem
karamelli keki ya da kek-kurabiye türünde bana verilecek herhangi bir tarifi memnuniyetle yaparım.

Ferah Gülşen dedi ki...

daha önce belirttiğim pasta uygun olmazsa zeytinli peynirli muffin'i istiyorum. Saglicakla kalin.

Bizim Evin Mutfağı-Aysel dedi ki...

Merhabalar,
Bende Bulgur Pilavı Cacık ve Cevizli Üzümlü kekle katılmak isterim mümkünse.

Sevgiler kolay gelsin.
http://sicakpaylasimlar.blogspot.com/

NiNo dedi ki...

selencim ne zaman haber veririrsin okeymi ben yaptim hashaslilari bu arada :D birde guloma manti yapti zerrinim gerci lisetede yok dedim ama zerrinim esra cok sever mantiyi ama usenirdi yapmaya deyincebirde manti yaptik ananemle :) fotograflari gonderimmi canim haber bekliyroum

Adsız dedi ki...

Selen'cim hala o kadar üzgünümki, ne mutfağa girip birşeyler yapmaya, nede bloğumla ilgilenmeye elim varmıyor. Beni bağışlayın. Yapacak olan arkadaşların hepsinin ellerine ve yüreklerine sağlık. Kolay gelsin.

Adsız dedi ki...

Hilal ---- Marmelatlı kurabiye
Disal --- YAYLA ÇORBASI

Adsız dedi ki...

Hilal ---- Marmelatlı kurabiye
Disal --- YAYLA ÇORBASI

Calisan Anne dedi ki...

Selencim, Harika bir proje bu, Allah gani gani rahmet eylesin. Benim yemek becerim kısıtlı bilirsin, şimdiden ellerinize sağlık, benim vefakar arkadaşım. Kolay gelsin.

Selin dedi ki...

Selencim,
Ben de mayalı Pohça ve Lahana Sarmasını alabilirim canım.
Yalnız bişey sormak istiyorum. Tarifleri e-mail ile gönderirken aynen kevgirde yaynlanacak anlatımla mı gönderelim? Bunu belirtirsen sevinirim.
Sevgilerimle

Neslihan dedi ki...

Selencim, ben yanlış anlayıp sana mail atmıştım, ben de pamuk poğaça veya zeytinli ruloları alabilirim
Sevgiler canım

ayseyaman dedi ki...

Selencim ben Esranın şeker hamurlu pasta modelini çalışmak istiyorum kendimce...Sayfamda da yayınlayacagım ama Kevgir'ın Aralık sayısına uygun olurmu bilmiyorum...Size kolaylıklar dilerim canım...
Kalbim sizlerle
sevgiler

zinnur dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
zinnur dedi ki...

Benim secimlerim sunlar:
1. Zeytinli ve Kuru Domatesli Kek 2. Marmelatli Kurabiye

Sevgiler,

Naşide Dönmez dedi ki...

merhaba ben yanlışlıkla bu yazıyı okuduğum başka arkadaşın sayfasına yorum yazmışım.ben bazı tarifleri seçtim.hangisi uygun olursa siz bildirirsiniz herhalde
kuzu haşlama
tavuklu pilav
zeytinli domatesli kek
paşa kebabı
sevgiler.naşide

Baharcicegi dedi ki...

bende hasan pasa höftesi veya,bulgur pilavi ve cacik,veya lahana sarmasiyla katilmak istiyorum.sen hangisini arkadaslar yapmiyorsa bana bildir.

Baharcicegi dedi ki...

Arkadaslar bazi tarifleri yazmis,ben meyveli muffin veya mayali pogacayla katilabilirim. senden haber bekliyorum.

butterfly dedi ki...

Selencim ben patatesli tavuk ya da et soteyi yapabilirim.
Hangisinin uygun olacağını bana bildirirsin sanırım. Haber bekliyorum ben de.

Baharcicegi dedi ki...

Selencim yine ben,blogu ancak simdi actigim icin tam detayli okuyamamistim katogorileri,eger yukaridaki yazdiklarim alinmissa ben yine altarnatif olarak,kirazli muffin,veya yufkada tavuk,veya kiymali pide,veya yayla corbasi,veya acma ile katilabilirim.Liste uzun oldu ama eksik hangisiyse onunla katilayim.

Saliha dedi ki...

cok guzel dusunmussunuz...ben de yeni girdim sayfama bıkac gundur rahatsızımda:)))
sure cok kısa bu yuzden evımde olan malzemelerden bişeyler yapmak isterim..yorumlarda okudugum kadrıyla bunlar yok ama gozden kacırmıs olabılırımde:)biber dolması, kabak dolması ve lahana sarmasını alabılırım hatta ek olarak kremoleli tartıda alabılırım:)) sevgılerımle....

İpek Kuscu dedi ki...

Selen'ciğim,
patates mücver ve fındıkla tartoletler ile bende katkıda bulunmak isterim.
Sevgiler.

Beyza dedi ki...

Selencim,
benim de bir katkim olursa cok mutlu olurum.Ilk tercih olarak "Findikli Kurabiye" 2. tercih olarak "Kekstra" tarifini yapabilirim.
Sevgiler

HULYA dedi ki...

Ben 3 seçenek sunayım siz hangisi uygunsa bana bildirin.
Yaş pasta
Muzlu ve çikolata soslu yaş pasta
Kremalı ıslak kek
Herkese kolay gelsin.
Esra'cığımızın da ruhu şad olsun!

Alev dedi ki...

Selen cim

Ben mail ilede yazdim ama burdanda bildirmek istedim. Esra ile en son konustugumuzda bana Kayseri yemeklerini ogretecekti arkadasim. Onun anisina bende
1- Kofte Celigi
2- Yogurtlu kofte
tariflerini yapmaya calisacagim. Bu arada bende blogumda yazini yayinladim belki daha fazla kisiye ulasabiliriz diye.

Sevgiler

sekergibi dedi ki...

çok güzel düşünmüşsünüz.
esra için bişeyler yapabilmek
benide mutlu eder.
yayla çorbası veya çikolatalı ve kremalı mufin yapabilirim.

serinmavi dedi ki...

Ben yoğurtlu köfte veya tavuk pane yapabilirim,hangisi uygun olur acaba?

MUTFAKTA HOŞ SEDA dedi ki...

Selen ben fındıklı kurabiyeyi yaptım

Adsız dedi ki...

selam arkadaşlar bende böreklerden
)köfteli börek
peynirli kızarma börek hangisini isterseniz yapabilirim...

MİNELİ dedi ki...

Merhaba Selen işlerimin yoğunluğu nedeniyle belki hazırlık yapma fırstım olmaz ama ben daha yeni yayıladığım yoğurtlu köfte tarifiyle Esranın anısı için katılmak istiyorum.bana cevap verirseniz sevinirim.Çok güzel düşünmüşsünüz.Size kolay gelsin sevgilerimle.

Adsız dedi ki...

selen merhaba
sana ve tüm yakınlarına sabır diliyorum, yaptığınız şey çok çok güzel, senin de söylediğin gibi mutlaka görecek hissedecektir bu yapılanları canım Esra.
izin verirsen bende katılmak istiyorum sizlere
-peynirli pamuk poğaça
-zeytinli rulo

Sevil Altunel dedi ki...

slm arkadaşım selen
ben esraya söz verdiğim ve borcum olan hindistancevizli browni tarifimi e posta ile gönderdim. umarım yazı ve resim uygun olmuştur..sevgiler..

Adsız dedi ki...

selencim köfte makarnayı alıyorum. bu ara bebe beklediğim için mutfağa çok giremiyorum malum yemek kokuları:( ama esracım için köfte makarnayı alıyorum.

IŞILCA TATLAR dedi ki...

Selencim merhaba, çok güzel düşünmüşsünüz.
Ben de Esracım için peynirli zeytinli muffin veya kuzu haşlama yemeklerinden birini yapmak istiyorum. Herkesi gezdim ama artık kafam karıştı kim ne yapıyor diye. Uygunsa bildirecek misiniz?
Şimdiden kolaylıklar diliyorum.

Aybike Ceylan dedi ki...

Selen'cigim,

Ben bulgur pilavi ve kayisili keki yaptim, yarin elinde olur. Sevgilerimi gonderiyorum.

Unknown dedi ki...

Merhaba çok güzel düşünmüşsünüz bende seve seve katılmak isterim.
Paşa kebabını kevgirde gördüğümden beri hep yapıp blogumda yayınlamak istemişimdir.
ilk tercihim paşa kebıdır.
ikinci ise çikolatalı ve kremalı muffin.Tavuklu pilav da olabilr.
Siz artık hangisini uygun görürseniz.
Size kolay gelsin..
Sevgiler..

umran dedi ki...

Selen'cim,
Ben pizzayi yaptim ve resimledim. Yarin mail atarim insallah.
sevgiler

Adsız dedi ki...

hazir yufkadan baklava ve lahana sarmasi,kremali islak kek yapabilirim..
senay

lezzetlilerim dedi ki...

Selencim acımız ortak canım
Bende Esraya çok üzüldüm. Yazıyı sayfama koydum. Bende
peynirli pamuk poğaça veya
mayalı poğaça yapabilirim. Artık hangisi gelirse farketmez. sevgiler canım.

Adsız dedi ki...

Merhaba sucuklu müffine talibim.
www.lezzetavcisi.net

munevver dedi ki...

Selen'ciğim, şimdi okuyabildim,Nino ile senin yorumunu.

Ekmekler: Brioche (Fransız ekmeği) Seçtim. Kimse almamış.

Dün su borusu patladı. Bugün ve yarın suyumuz yok. Ama 29 Kasım Perşembe mutlaka yapıp maille göndereceğim merak etme.

Kolay gelsin. Sevgiler
Nane Limon

hayat dedi ki...

Merhaba eğer alınmadıysa browni veya açma yapabilirim.

Adsız dedi ki...

merhaba selen....

yayla çorbası ve kekstra......
ikisinide alıyorum......
kolay gele......

Adsız dedi ki...

canım yayla çorbası iptal.....
sofra özlemi almış....

ben sadece kekstra alayım.....

NiNo dedi ki...

ben hashaslilari yaptim canim fotograflari ve tarifi verdigin maile attim. mantida hazir manti listede yok ama zerrin esra mantiyi cok sever ama usendiginden yapmazdi dedi ben yaptim onun icin ona hediyem olsun keske gercektede ona yapip gonderebilseydim o yuzden mantiyida yaptik ananemle bugunde pisirip fotograflar aksam mail atarim canim sevgiler

Adsız dedi ki...

selen merhaba canım ben krep parizyeni hazırlamak istiyorum
.nasıl olacak herkesin seçtiği tarifler listelenirse aslında iyi olur.kalanları tekrar paylaşırız

Adsız dedi ki...

selencim yine ben melisa

krep parizyen vede tandırböreği gözlemeyi hazırlayabilirim.banneri bloğa ekledim

www.melissa2.blogcu.com

Yemekbahane dedi ki...

Selen'cim günaydın,

Kıymalı Patlıcan'i alıyorum, baktım kimse secmemiş...

Sevgiler
Müge

Adsız dedi ki...

merhaba selencim, esra için süper bir fikir düşünmüşsünüz,yüreğinize sağlık.
eğer kimseye verilmediyse ben elmalı tart veya kayısılı keki almak istiyorum.
sevgiler

Adsız dedi ki...

selencim baktım şimdi yorumlara kayısılı kek yapılmış o halde ben rulo börek veya elmalı tartı yapayım olurmu

nes-kafe dedi ki...

Kimse almamış ben Kekstra yı yapmak istiyorum müsadenizle http://buyuleyenmutfakkokusu.blogspot.com/2007/09/kekstra.html

İLKAY dedi ki...

Merhabalar,
Ne güzel düşünmüşsünüz…Öyle üzgünüm ki belki bu zarif düşünce acıyı paylaşma adına üzüntümü bir nebze de olsa Esra’yı yaptıklarıyla anılarıyla anmak bizlere iyi gelecek…
Ben “Basit Elmalı Tatlıyı” yapmak istiyorum….
Şimdiden kolaylıklar diliyorum..Sevgiler,
İlkay

Nalan Kaplan dedi ki...

Selen'ciğim bende çikolatalı pasta yaptım mail adresine gönderiyorum canım...

Nalan Kaplan dedi ki...

Birde peynirli kol böreği söylemeyi unuttum...

BaharYeli dedi ki...

Selencim ben Çikolatalı muffin ve Browni´ye talibim...

kuzine dedi ki...

Geç mi kaldım ? ama bohça böreğini yapar size mail olarak gönderirim.

inci dedi ki...

CANIM BEN DÜN SANA KREMOLELİ KEK İÇİN MAİL ATTIM AMA YORUM BIRAKMAYI UNUTMUŞUM...KUSURUMA BAKMA....ZATEN KİMSE KREMOLELİ KEK SEÇMEMİŞ....BU GÜZEL PROJE İÇİN SENİ KUTLUYORUM.....

anneminkizıyim dedi ki...

Merhabalar, banada bir görev verin ne eksikse yapayim, pamuk puaca veya, yayla corbasi ne olursa Esra icin seve seve el ele, sevgiler...

Selin dedi ki...

Günaydın Selencim,
Listeler belli oldu mu? Ne zaman yayınlarsın canım? İşiniz çok zor valla. Kolay gelsin. Yardım edebileceğim başka bişey varsa lütfen söyleyin. Seve seve yaparım. Sevgilerimle..

sevdamavisi dedi ki...

Selenciğim,
tüm mesajları okuyamadım maalesef o nedenle birkaç tane alternatif yazmak istiyorum.
peynirli ve zeytinli muffin,
Zeytinli ve kuurutulmuş domatesli
kek,
Brioche,
Krep parizyen..

kolay gelsin canım.

Adsız dedi ki...

canım listeler belli oldu mu başka alınmayan varsa alayım ne kalmışsa ne gerekiyorsa yapalım kolay glsin

Adsız dedi ki...

Canım , bende varım daha yeni gördüm..

Fındık ve çikolatalı muffin
Muzlu ve çikolata soslu yaş pasta

Eğer alan olmazsa her ikisinide yapabilirim..Bilgi bekliyorum senden

Yüreğinize sağlık

Burcu Özdoğan dedi ki...

Sevgili Esra nurlarda yatsın..
Eğer uygunsa ben Elmalı Pasta veya Elmalı tart yapmak istiyorum.Bugün bilgi verebilirseniz hemen akşam yapabilirim..
Sevgiler..

Selen dedi ki...

Merhaba burcukusu,
ikisi de secildi. eksiklerden secebilir misin tekrar? sevgiler

Kirpikteki Gözyaşı dedi ki...

Selencim merhaba. Bu güzel düşünce için sizi tebrik ederim! Ben sucuklu muffin yapabilirim. Kolay gelsin.

Sebla.

Selen dedi ki...

Seblacım,
yukarıdaki listeden eksiklerden seçebilir misin? sucuklu muffin doldu da.

meleginmarifetleri dedi ki...

selam selincim ben bi geldim baktım herkes hreşeyi paylaşmış varsa eksik sen bna bildirirmisin canım sevgilerimle hoşçakal

Selen dedi ki...

Merhaba Melek,
Eksikler listede mevcut oradan istediğini seçebilirsin... Bana bildirmen yeterli

LaMa dedi ki...

emegi gecen herkese tesekkurler. Ne guzel boyle birlik beraberlik hem de cok kisa bir surede.
Selen , Zerrin ve sevkle ugrasan tum arkadaslar, sizlerin sayesinde...

banu kırmızıgül dedi ki...

selen canım ben tarifleri yaptım resimlerini cektim yolladım mesajı almışsındır umarım. yaptığım iki tarif:

Browni muffin
fındıklı kurabiye

sevgili selen ve zerrin,
bu guzel dusunce için tesekkur ederim. esram nur içinde yat. seni hiç unutmayacağız..

Adsız dedi ki...

sevgili selen ve zerrin bu güzel davranisiiz icin cok tesekkür ederim gercekten cok anlamli bende kodu aldim sitemde yayinlayacagim insallah sevgiyle kalin...

Adsız dedi ki...

merhaba selen
ben biraz geç kaldım heralde sultan kebabı(böreği) boş gördüm bende ona talibim
sevgilerle..

Selen dedi ki...

Merhaba çilek kokusu,
Sultan böreği az önce alındı. Et burger i ister misin?

Adsız dedi ki...

tamam selencim ok

Selen dedi ki...

Ay gormemişim çilekcim pardon. hemen ekliyorum

Selcen Şenocak dedi ki...

Sevgili Selen �ok g�zel bir beraberlik herkesin eme�ine sa�l�k.
Ha�ha�l� �re�i yapmak istiyorum. Yorumlarda g�rmedim ama yapacak arkada��m var ise cevizli �z�ml� kekide yapabilirim.

akasyakokusu dedi ki...

merhaba selen'cim..Yazmak için anca fırsat bulabildim..Eğer etli börek,haşhaşlı çörek ve patates mücveri alınmamışsa seve seve yapabilirim..Yada bana seçenek bırakırsan kalanları onlardan birinide seçebilirim..İki gündüz içinde mutlaka yapmaya çalışırım eşim ildışına gidecek yarında oğlumun toplantısı var..Haber bekliyorum tamammı canım...Nuray
http://akasyakokusu.blogcu.com

hatice dedi ki...

Sevgili Selen, Marmelatlı kurabiye yada Patatesli tavuk olabilirmi....tarifi göndermem açısından,hangisini seçerseniz yada çok geç kalmışsam yorumla yada maille haber verebilirsen sevinirim, sevgiler...

Adsız dedi ki...

Canım ben yeni fırsat buldum internette sorun vardı.Geç kaldım herhalde?Kabak mücveri alan olmadıysa yapabilirim.Kurabiye olabilir yada kıymalı makarna haber bekliyorum

Selen dedi ki...

Sevgili Almula, Nuray, Hatice ve Sevinç,
Ana sayfama bakarsanız orada yeni listeler var ve listeler şu anda doldu. son 5 tarif kaldı ve onların da önceliği başka kişilerde malesef. ama o kişiler tarifleri almaz ise o zaman seve seve size veririz. yedek listesinde beklemek isterseniz bana yazın buradan.

pervin dedi ki...

sevgili selen kabak mücver, kuru dolma ya da kavurmalı pilav kimse tarafından yapılmıyorsa yapabilirim şu an için yedeklerde bekleyebilirim. haber verirsen sevinirim.

Selen dedi ki...

Merhaba Pervin,
Soylediklerinden sadece kuru dolma boşta. Kuru dolma için yedeklere alıyorum seni. Sanırım yarın netleşir. teşekkürler

NİRVANA dedi ki...

Selencim ya nöbetçiydim ben yeni gördüm katılmak isterim ama secemedim hemen yorum yazayım dedim...Hiçkimsenin seçmediği tarif varsa yapayım mı olurmu gerçi yoktur ama yinede sansımı deneyeyim dedim...ii geceler...

Selen dedi ki...

Merhaba,
Şu anda ancak yedeklere alabiliyoruz çünkü sayılı tarif kaldı ve talep harika şekilde çok. O yüzden biraz bekleticem seni
sevgiler

ebruakin dedi ki...

Selam Selen'cim,
Kimsenin yapmak istemediği bir tarif varsa, bana da mesaj atabilirsin.

Elimden geleni yapmaya çalışırım.

Tüm arkadaşlara kolay gelsin.
Sevgiler...

Selcen Şenocak dedi ki...

Söylediğin gibi yedekte olabilirim boşta kalan bir şey olursa elimden geleni yapmak isterim.

Selcen Şenocak dedi ki...

Söylediğin gibi yedekte olabilirim boşta kalan bir şey olursa elimden geleni yapmak isterim.

cumbada dedi ki...

Selam,
Sevgili meslektaşım için harika bir öneri ancak tam gün çalıştığım için yetiştiremiyebilirim.Ancak gönlüm sizinle....

Adsız dedi ki...

Merhaba arkadşım çok güzel düşünmüştün Esra çok neşeli birisiydi bu yazılarındanda anlaşılıyordu zaten.
Ben de katılmak istiyorum ve mercimekli bulgur pilav ile ilk kez Esra'dan alıp denemiştim ama henüz yayınlamamıştım kısmet işte bu güneymiş neyse......
Canım ya ben ofisde yapıyorum yemeklerimi yani burada pek alternatifim yok o yüzden mercimekli bulgur pilavını başkası almadıysa çok sevinirim eğer alan olduysa mümkünse ( tabi değiştimek için ricada bulunursan sevinirim...)
Bir de başlık olarak ne önerirsin......Sevgiler....

Unknown dedi ki...

Canim merhabalar sevgili esra icin bende bir seyler yapmak isterim.Bana nasil yardimci olabilecegimi bildirirseniz severek yaparim.Canim esraya tekrar buradan rahmet diliyorum.
hepimizin basi sag olsun.

Selen dedi ki...

Merhaba Yıldız,
Şu an itibariyle Esra'nın tüm tarifleri alındı. Sayfasında iki bulgur pilavı tarifi vardı ikisini de yapan biri var. Onlardan rica edemem malesef çünkü onlara verebilecek başka tarifim yok. İstersen sen de sayfandan bu tarifi Esra ya ithaf edip, Kevgir çıktığında Kevgir e de link vererek destek olabilirsin.
çok teşekkürler ilgine

Özgülcüm merhaba,
Dediğim gibi listedeki tarifler bitti. Bu kadar katılım olacağını aklımıza getirmemiştik o yüzden başta 2-3 tarif alanlar da oldu malesef. Sizlerin de gönlünün bizle olduğunu Esra hissedecektir. Sayfanda bir tarif uygulayıp ona ithaf edebilirsin mesela. sevgiler canım

Ilker Erdem dedi ki...

Sevgili Selen cok guzel dusunmussun. Bende katilmak isterdim ama maalesef butun tarifler alinmis. Artik bende kendi sayfamda Esra ya bir tarifi ithaf edecegim. Esraya tekrar buradan rahmet diliyorum. Sevgilerimi sunuyorum.

Selen dedi ki...

Çok teşekkürler İlker, sayfandan desteğini bekliyoruz...

Adsız dedi ki...

Sevgili selan tarifi siteme ekledim esraicin olan mail adresinede postaladim umarim elinize gecmistir
ben rulo koftesini yaptim ve resmini cektim bu aksamda iki uc arkadasim yemege gelicekler onun ruhuna bir kac fatihada okuruz umarim allah kabul eder...

Adsız dedi ki...

Sevgili selan tarifi siteme ekledim esraicin olan mail adresinede postaladim umarim elinize gecmistir
ben rulo koftesini yaptim ve resmini cektim bu aksamda iki uc arkadasim yemege gelicekler onun ruhuna bir kac fatihada okuruz umarim allah kabul eder...

evcilkedi dedi ki...

Sanırım katılmakta çok geç kaldım, az önce okudum haberi, nur içinde yatsın. Yapılan hazırlıkları okuyunca çok duygulandım, böyle arkadaşları olduğu için çok şanslıymış Esra...

Rakunt ideas dedi ki...

Sevgili Selen sana ve Esra nın yakınalrına sabır diliyorum.Allah rahmet eylesin Nur içinde yatsın .Benim geç haberim oldu ama çok güzel bir olaya el atmışsın tebrik ederim.

angel dedi ki...

merhabalar,blogunzu yeni gördüm gerçekten çok aydınlatıcı hoş bi sıtenız var.sizi arkadaş listeme eklemek ısterım.sevgıyle kal...
blogunza eklemış oldugunuz son mısafırleım yazan kutucugu bende eklemk ıstıyorum bloguma bana yardımcı olursanzız çok sevınırm...