31 Ocak 2012

Karlar Düşer; biz Biscotti yer, çay yudumlarız

Minik kuşun şubat tatili geldi çattı. Geçen Cuma güç bela anneanne ve babaannemizi ve tabi ki dedeleri görmeye Balıkesir'e geldik. Cuma iptal olan feribotlar sonrası akşam 18.15'te ancak en arkanin bir ön sırasında ve Bursa'ya kadar bulabildiğimiz bilet ile yolculuk başladı. Neyseki çalışmayan Eskihisar vapurları biz yola çıkana dek çalışmaya başladı. Bursa'dan da anneannemiz ve dedemiz aldı bizi. Açıkçası yolculuktan korktum çünkü Tuana ne yapar bilemedim. Hele de otobüse kadar dayanamayıp serviste uyuyunca otobüste uykusunun gelmesi biraz gecikti.

Garaja gelince onu servis koltuğuna devirdim şoföre tembihleyip önce valizleri indirip sonra Tuana'yı aldım. Neyse inince uyandı hafif bir huysuzlukla. Yolda da biraz ıkmık yaptı ama Eskihisar'dan Bursa'ya kadar uyudu neyse ki...

Balıkesir'e karı da peşimizden getirdik. Bu sabah yerler karlı uyandık. Yağmaya da devam ediyor İstanbul kadar yoğun olmasa da... Biz de ne yaptık: Tuana'nın otobüste verilen minik biscottileri çok sevmesinden dolayı internetten tarif bulduk, denedik. O da bana yardım etti. Lezzetini de onayladı sonrasında. Tarif Cafe Fernando'dan.

Çayın yanında pek keyifli oldu yağan karı izlerken. Bu arada minik bir kardan adam yapmayı ve onu eve çıkartıp pencere kenarına koymayı da ihmal etmedik tabi. Kardan adam önce neşeli sonra sinirli kardan adam oldu :)