25 Ağustos 2010

Tuana'nın 2. yaşgünü ve Yenebilir Oyun Hamuru Tarifi


Küçük prensesin ikinci yaşgününü kutladık. Doğumgünümüz oyun ve resim gruplarına gittiğimiz okulun maskotu olan palyaço temalıydı. Halam ile birlikte içi şeker dolu kavanoz süslemeleri hazırladık. Pastamız Işıl'dandı. Palyaçolu balonlar, çocuk şarkıları eşliğinde güzel bir gün geçirdik.




Bu arada Oyalama Kağıdı'na da uzun bir aradan sonra yeni yazımı hazırladım. Burada hem doğumgünü kavanozlarımızın yapımından kısaca bahsettim hem de yenebilir oyun hamuru tarifi paylaştım sizlerle. Neden yenebilir derseniz içeriği tamamen doğal, zararlı bir madde yok ve çok tuzlu olduğundan zaten çocuğunuz tadına bakınca bir daha yemeyecektir. Çok işinize yarayacağına eminim.



Herkese sevgiler

2 yorum:

Berceste dedi ki...

Gelemedigime uzuluyorum zaten, simdi bir kat daha uzuldum. O dunya tatlisina saglik, mutluluk, basarilarla dolu, tum sevdiklerinin yaninda oldugu nice yillar dilerim.

Unknown dedi ki...

Tatlım benimm , tam bir prenses :) Maşallah Allah nazarlardan korusun.Hayırlı,sağlıklı,mutlu,huzurlu çok güzel bir yaşam nasip etsin inşallah..