01 Ağustos 2011

Sayfama renk geldi..

Sevgili Yasom ile Tuana'nin doğumgünü kurabiyelerini hazırlarken sayfama el atma fırsatını da bulduk. Yasocum sayesinde artik fotoğraflarım daha büyük görünüyor, çok sevdiğim kuşlar sayfama da kondular... Evimdeki kuş kolleksiyonumu bilen Yasemin bana uygun bir fon buldu. Ben sayfamı sevdim. Siz ne dersiniz? İşte kuşlarım da burada...

IMG_4886

30 Temmuz kuzumun doğumgünüydü. Bir sonraki yazımda sizlere doğumgününü anlatacağım. Çok güzel bir gün geçirdik. Gelen-gelemeyen, kalbi bizimle olan tüm arkadaş ve akrabalara çok teşekkürler. Sevgili blog dostlarım Tuana'yla yetinmeyip beni de hediyelerimle mutlu ettiler. Çok teşekkürler kızlar, sizi seviyorum...

IMG_4903

IMG_4780

2 yorum:

GANNE dedi ki...

Selencim, yeni sayfa düzeni süper olmuş. Güle güle kullan. Doğum günü partisi süperdi. Ece dönünce Gökhan'a anlattım durdum bizim prensesin cilvelerini. Maşallah ona! Daha nice doğum günlerine ...

Yasemin dedi ki...

canım benim dur daha neler ederiz senin sayfana :) bu daha başlangıç :)) süper bi doğumgünüydü herşey için ellerinee sağllııkk! fotoları gönderiom yarın inşaallaahh!