29 Mayıs 2007

Blogger's Choice Awards

Şimdilik tanıdık bloglardan en çok oyu Tijen hanım ve Devletşah almış.
  • Tijen İnaltong'a oy vermek için tıklayın...

  • Devletşah'a oy vermek için tıklayın...

  • Berceste'ye oy vermek için tıklayın...

  • Portakal Ağacı'na oy vermek için tıklayın...

  • Yasemin'e oy vermek için tıklayın...

  • Pastacı Burcu'ya oy vermek için tıklayın...

  • Lama'ya oy vermek için tıklayın...

  • Bujene'e oy vermek için tıklayın...

  • Teatime'a oy vermek için tıklayın...

  • Zeynep'in Yeri'ne oy vermek için tıklayın...

  • Yogurtland'e oy vermek için tıklayın...

  • Burçin'in denemeleri'ne oy vermek için tıklayın...

  • Tarçının mutfağı'na oy vermek için tıklayın...


  • Tüm adayları görmek için tıklayın...
  • .

    9 yorum:

    Berceste dedi ki...

    Bak beni bilmiyorsun demek ki :P

    Selen dedi ki...

    Bilmez olur muyum Dileciğim,
    Oyumu sana da verdim bile. Ben en iyisi sadece genel link'i vereyim. Çünkü hepinizin kodunu yayınlamayınca haksızlık oluyor değil mi?
    Sevgiler

    sevdamavisi dedi ki...

    Selenciğim,
    çok güzel düzenlemişsin ellerine sağlık. ben de bulabildiklerime verebilmiştim ancak. bu arada somona bayıldım. sevgiler

    Selen dedi ki...

    Sevdacığım çok teşekkürler canım. Ben de tanıdığım tüm bloglara oy verdim.

    LaMa dedi ki...

    Canim yaa, usenmemis linklerimizi vermis. Cok incesin ;)

    Adsız dedi ki...

    Selen hanım sadece bloggerler mi oy verebiliyor?

    Selen dedi ki...

    Lamacım ne demek... Oylarınızın artmasında ufak da olsa bir katkım olursa ne mutlu bana.

    Merhaba Anonim,
    Tek gereken siteye 'sign up' ile üye olmanız. İsim, soyad, ülke, e-posta bilgilerini girmenizi ve kullanıcı adı ve şifreyi belirlemenizi istiyor sadece. Sonrasında bir aktivasyon maili geliyor. Ona da onay verdikten sonra kullanıcı adı ve şifrenizle siteye girip oy kullanabiliyorsunuz.

    Mutfakta Zen dedi ki...

    Peki Selen'e oy vermek için nereye tıklayacağız Selen'ciğim? Yanya'dan Evenez'e'siz olmaz derim ben!
    Tijen

    Selen dedi ki...

    Sevgili Tijenciğim (ciğim diyeceğim artık çünkü hanım çok resmi kaçıyor, ablalığı da yakıştıramadım zira gençsiniz),
    Sizlerin yanında benim lafım mı olur yahu. Ben sizlere oy vererek çok mutluyum vallahi. Bu konuda her başarılı blogcunun arkasında başarılı başka bir blogcu vardır :) felsefesine uyarak destek ekipte kalıyorum.
    Çok sevgiler